wtorek, 21 czerwca 2016

Waniliowy krem gryczany - raw, wege :)

Mój pierwszy krem gryczany (TUTAJ) wyszedł tak smaczny, że postanowiłam nieco go zmodyfikować, aby był jeszcze bardziej odżywczy. A to wszystko za sprawą najnowszego białka roślinnego od Sunwarrior Polska. Krem wyszedł jeszcze bardziej gęstszy, kremowy, puszysty, o przepięknym waniliowym aromacie i cudownym smaku. Wierzch posypałam nasionkami chia oraz dodałam orzechy nerkowca i rodzynki - pycha :)


Składniki:
  • 50 g niepalonej kaszy gryczanej 
  • 1 miarka waniliowego białka roślinnego (SunwariorPolska Classic Plus)
  • 3 łyżki napoju roślinnego (u mnie ryżowy)
  • dodatki: rodzynki, nerkowce, nasiona chia
Przygotowanie:
  1. Dzień wcześniej, z rana zalej porcję kaszy gryczanej wodą i odstaw. 
  2. Wieczorem lub następnego dnia odlej wodę i przepłucz ziarna. 
  3. Przełóż do malaksera/blendera i zmiksuj z waniliowym białkiem i mlekiem roślinnym. Miksuj do momentu uzyskania gładkiej, kremowej konsystencji. 
  4. Dorzuć ulubione dodatki. Smacznego :)

8 komentarzy:

  1. Tak jak orzechy uwielbiam tak nie znoszę rodzynek. Mimo to zapowiada się fajnie, a można by te małe paskudy wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Rodzynki możesz zamienić na inny suszony/świeży owoc, lub pominąć w ogóle ten składnik, to tylko dodatek :P

      Usuń
  2. Kusił mnie zawsze krem gryczany, taki na surowo, ale jakoś nie mogę się przemóc do jedzenia kaszy na surowo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze trochę i naprawdę namówisz nas na to białko roślinne :P Szkoda, że dwa tygodnie temu dopiero co zrobiłyśmy duże zakupy białek sportowych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby jakiś teścik odżywek białkowych się szykował? :D
      Mam taką nadzieję, że namówię, bo jest genialne! I szczerze polecam :) Jak skończycie nowo zakupione to spróbujcie z tym roślinnym, a szczególnie najnowszym Classic Plus :)

      Usuń
    2. Aż tak naszego bloga nie rozszerzamy :P Po prostu Monika dużo ćwiczy i biega także musi się takimi odżywkami wspomagać ;) Głównie na produkcję batonów, bo kupiła parę na spróbowanie i niezły syf tam pakują :P Może jakiś przepis się kiedyś ukaże ;)
      To roślinne kusi nas coraz bardziej nawet dla tych co nie trenują na co dzień jest przydatne :)

      Usuń
    3. Aaaa to taka historia :D Białko dobra rzecz, ale tak jak piszesz nie zawsze ich skład jest satysfakcjonujący :( Co innego z tym od SunwarriorPolska - świetne składniki i pyszny smak. Dokładnie, dobre nie tylko dla osób trenujących ;)

      Usuń
  4. O mamo, ślinę mam do pasa! Wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...