środa, 6 lipca 2016

Śniadaniowa komosanka na wypasie :)

Co u Was przeważa w posiłkach śniadaniowych? U mnie są to zdecydowanie owsianki, teraz też troszkę częściej placki, jednak po spróbowaniu poniższego miksu na bazie komosy ryżowej na pewno będą właśnie i komosanki :) Są proste w przygotowaniu i nie wymagają dużej ilości czasu. Dzisiejsza komosanka to połączenie mega zdrowych, naładowanych witaminami oraz składnikami mineralnymi produktów. Mamy tu quinoę ugotowaną na mleku migdałowym z wanilią i tłuszczem kakaowym. Naturalną słodycz w postaci stewi. I mnóstwo dodatków, ciekawych i pysznych - suszone banany, jagody goji, orzechy włoskie i pistacje. Opcjonalnie można dodać świeże owoce, u mnie malinki. Ta komosanka smakuje genialnie! Pyszna, pyszna, pyszna! Pachnie cudownie! Można wyczuć waniliowy posmak z delikatną nutką kakao. A dobrane dodatki idealnie wpasowują się w tą gęsta i słodziutką komosę. Wszystkie składniki potrzebne do jej przygotowania znajdziecie w sklepie Bio Lovers :) 


Składniki:
Przygotowanie:
  1. Zagotuj mleko. Dodaj opłukaną pod bieżącą wodą quinoę, stewię i wanilię. Zagotuj ponownie, przykryj pokrywką i pozostaw na małym ogniu przez 20 minut. 
  2. Następnie dodaj tłuszcz kakaowy, wymieszaj i gotuj już na pełnej mocy przez 5 minut. 
  3. Ugotowaną komosę ryżową przełóż do miseczki i ułóż dodatki. 
  4. Podawaj z ulubioną herbatką, u mnie tym razem Yogi Tea - Energia :)

5 komentarzy:

  1. Takie śniadanie to bogactwo witamin i minerałów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna propozycja :)
    U mnie w śniadaniach przeważa owsianka, ale soboty bez placków sobie nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo lubię komosę, ale ta kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie wygrałaś tymi dodatkami :D Takie miksy smaków są u nas bardzo mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...