Jajeczne muffinki ze szczypiorkiem i pomidorem :)

14 lutego 2017

Jakoś zawsze omijałam wpisy dotyczące przepisów na takie jajeczne "babeczki". Byłam przekonana, że jeżeli chodzi o muffinki to tylko w wersji na słodko. Jednak spróbowałam, bo kto nie próbuje ten wiele może stracić. I faktycznie - straciłam, bo takimi pysznościami mogłam się zajadać o wiele wcześniej 😂 Przygotowanie jajecznych muffinek to coś bardzo banalnego, za to efekt końcowy wychodzi ciekawy i w końcu można zjeść jajka na inny sposób niż gotowane czy smażone, w formie jajecznicy.



Składniki (4 muffinki):
  • 2 jajka
  • 1 pomidor 
  • 2 łyżki posiekanego szczypiorku
  • 1 łyżka płatków drożdżowych
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
  1. Pomidora sparz i obierz ze skórki. Pokrój w kostkę. 
  2. Do miski przełóż wszystkie składniki i dokładnie wymieszaj. 
  3. Masę rozdziel na cztery silikonowe foremki do muffinek i piecz w nagrzanym na 190*C piekarniku przez 35 minut. 

5 komentarzy

  1. Nie jadłam nigdy niesłodkich mufiinek, ale te Twoje wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, ze takie jajeczne muffiny podano na weselu mojego brata jako dodatek do głównego dania (w menu weselnym nazwali je babeczkami lub "kulkami" warzywnymi). Dodali do środka brokuły, mrożoną marchew i groszek... były strasznie słone i "śmierdziały" jajkami :P Nikt z gosci weselnych nie chciał tego jeść ze względu na zapach. Jestem pewna, ze po Twoje muffinki sięgnąłby nie jeden i poprosił o dokładkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, weselne jedzenie może zaskoczyć w dwie strony - albo jest mega dobre, albo mega złe :D
      Dziękuję ;)

      Usuń
    2. Masz rację z tym jedzeniem to bywa różnie. Czasem bywa tak, że opierają się na tak zwanych gotowcach, czego nikt by się nie spodziewał.... No ale w weselu nie o jedzenie chodzi, chociaż i jeść trzeba aby mieć energię szaleć do rana :D

      Usuń
  3. Zapiekałam raz jajka w kokilkach - dzięki za przypomnienie przepisu, zjem je dzisiaj na kolację :)

    OdpowiedzUsuń