środa, 8 marca 2017

Wegańskie pancakes owsiano-jaglane :)

Te placki to coś fenomenalnego! Chyba pierwszy raz wyszły mi w 100% idealne, jeżeli chodzi o placuszki w wersji wegańskiej. Aż sama się zdziwiłam efektem końcowym. Po pierwsze są bardzo puszyste, po drugie mają całkiem prosty skład, a po trzecie smakują obłędnie pysznie! Może to dzięki użyciu ekologicznego banana 😂 W każdym bądź razie polecam tę recepturę, na pewno nie będziecie mieć żadnych problemów z przygotowaniem tych placków. Jeżeli chodzi o smak to czuć dobrze zarówno owies jak i proso, ale także wanilię i banana. Aha i jeszcze jedno, postarajcie się nie wyjeść "surowej masy", bo ona także jest genialna w smaku i przypomina coś w rodzaju puddingu czy budyniu.



Składniki (1 porcja - 6 placków):

Przygotowanie:
  1. Płatki z nerkowcami zmiel na mąkę. Dodaj rozgniecionego widelcem banana, proszek do pieczenia oraz mleko migdałowe. Wszystko dokładnie wymieszaj. Powstanie "budyniowa" konsystencja. 
  2. Na patelni rozgrzej olej. Nakładaj czubatą łyżkę masy i smaż na średnim ogniu. Kiedy pojawią się pęcherzyki, przewróć na drugą stroną i smaż jeszcze chwilkę.
  3. Gotowe podawaj z pociętymi na paski suszonymi morelami. 

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo puchate, tak jakby były z jajkiem ;) Chyba wegańskie placuszki opanowałaś do perfekcji :) Dodatek banana z pewnością świetnie wpłyną na ich smak.... taki a la chlebek bananowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale puszyste! I chyba bym nie wytrzymała i wyjadła surowe ciacho :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Wiedziałam, żeby ostrzec :D

      Usuń
    2. W wiadomościach słyszałam, ze gdzieś jest cukiernia w której sprzedają surowe ciasto - kolejki ustawiają się na długo przed otwarciem :D

      Usuń
    3. Tego to ja nie słyszałam, ciekawa informacja :)

      Usuń
  3. Bardzo puchate i świetne w przekroju :) Dawno już nie robiłam placków z dodatkiem banana, aż narobiłaś mi ochoty na takie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...