Kawowa owsianka z masłem orzechowym i kokosem :)

24 stycznia 2018

Choć kawy nie piję już prawie rok to jej smak nadal pozostaje w moich ulubionych. Mając do dyspozycji mleko z nasion siemienia lnianego o smaku macchiato Ooomega (więcej o nich pisałam TUTAJ) postanowiłam przygotować owsiankę o aromatycznym, kawowym zapachu i takim też smaku. Wyszła przepyszna, kremowa, z nutką kokosa oraz orzecha. 




Składniki:
  • 50 g płatków owsianych
  • 250 ml mleka lnianego o smaku macchiato (Ooomega)
  • 1/2 łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią 
  • 1 łyżka musu kokosowego 
  • 1 łyżeczka masła migdałowego 
  • 1/2 banana
  • 1 łyżeczka syropu klonowego 
Dodatki: 1/2 banana, mrożone maliny, wiórki kokosowe, cynamon cejloński


Przygotowanie:
  1. Do rondelka wsyp płatki owsianego, zalej mlekiem, dodaj mus kokosowy, masło orzechowe i syrop klonowy. Gotuj do momentu uzyskania preferowanej konsystencji.
  2. Przed końcem wmieszaj rozgniecionego widelcem banana.
  3. Podawaj z dodatkami. 

5 komentarzy

  1. Wygląda oblędnie i zapewne tak smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawy nie lubię chociaż ostatnio moja mama zaparzyła sobie jakś z Biedronki - powiedziała, że nie słodziła a ja wyczuwałam w niej lekką słodycz jakby była słodzona.... nie była ta kawa taka piekąca i paląca a łagodna i lekko orzechowa... taka inna ;) Owsianka na bazie mleka o takim smaku musi być "ciekawa" w smaku :) Świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno nie pogardziłybyśmy takim śniadaniem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to bosko wygląda! Co prawda nie mam takiego mleka, ale chyba dosypię sobie trochę kawy i będzie podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ni pijam kawy, ale kawowe przysmaki bardzo lubię :) Owsianka z kawą jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń