sobota, 16 sierpnia 2014

Masło słonecznikowe :)

Masło orzechowe już jadłam, teraz przyszła kolej na słonecznikowe. Bazę stanowiła mieszanka ziaren od Ziarenkowa, dokładnie Cynamonowy Raj. Dodałam oleju słonecznikowego, ponieważ masło wychodziło zbyt suche. Pachniało pięknie, a to za sprawą przypraw korzennych zawartych w mieszance. Masełko było na słodko, za sprawą miodu. Pycha!



Składniki:
- 100 g mieszanki ziaren słonecznika (u mnie Cynamonowy Raj)
- 1 łyżka miodu
- 3 łyżki oleju słonecznikowego (Zielony Nurt)
- szczypta soli

Przygotowanie:
Wszystkie składniki zblendować do gładkiej masy bądź pozostawić kilka chrupiących cząstek, tak jak ja to zrobiłam. Smacznego!

4 komentarze:

  1. masełko słonecznikowe na słodko, może ciekawie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest to masełko. Też je muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj robilam, ale troche inaczej. Pycha. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...