czwartek, 14 sierpnia 2014

Pierś z kurczaka w słonecznikowej panierce :)

Kontynuując współpracę z Ziarenkowo otrzymałam nową paczuszkę pysznej mieszanki.Tym razem ziarenka idealnie wpasowują się do dań wytrawnych. Nowa mieszanka, o nazwie Piekło-Niebo w swoim składzie posiada dodatkowy mix przypraw, dokładnie chili, pietruszkę i czosnek. Jako że, są to jedne z moich ulubionych przypraw z wielką ciekawością zabrałam się za smakowanie. Oczywiście, mieszanka mnie zachwyciła, jak dla mnie to ideał! Jestem ogromną miłośniczką ostrych potraw, tak więc piekące smaki wydobywające się z przegryzania ziarenek kompletnie mi nie przeszkadzają. Tak samo jest z pietruszką, uwielbiam posypywać przeróżne dania świeżą natką pietruszki, ta suszona jest równie aromatyczna i przyjemna w smaku. Czosnek z kolei to niezwykle aromatyczne warzywko, które świetnie wkomponowuje się w większość dań.


Mieszanka Piekło-Niebo to świetny dodatek do potraw wytrawnych, sałatek, kanapek, obiadów, dań z grilla, zup, panierek. Idąc w tą myśl, przygotowałam aromatyczną pierś z kurczaka w słonecznikowej panierce. I wiecie co jest w tym genialnego? Z przypraw użyłam wyłącznie soli, aby uzyskać pyszny smak wystarczy dodać tylko mieszankę Piekło-Niebo. Koniecznie spróbujcie :)


Nie podam dokładnie składników, bowiem każdy może sobie przygotować tyle porcji na ile potrzebuje.  

Składniki:
- pierś z kurczaka
- jajko
- sól
- mieszanka ziarenek Piekło - Niebo
- 1 łyżka oleju (u mnie z awokado)

Przygotowanie:
Jako rozbełtać z solą. Oczyszczoną pierś z kurczaka zamaczamy w jajku, a następnie obtaczamy w mieszance ziarenek. Patelnie należy rozgrzać z jedną łyżką oleju (mi wystarczała taka ilość a nawet oleju trochę pozostało, bowiem olej z awokado jest niezwykle wystarczalny i nie wchłania się w potrawy). Obsmażyć z dwóch stron po 2-3 minuty, następnie przykryć i dusić do miękkości, w zależności od grubości i wielkości kawałków piersi czas smażenia może się wydłużyć bądź skrócić.

Po ziarenka zapraszam do nowo otwartego sklepu Ziarenkowa :) 

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...