wtorek, 9 grudnia 2014

Amarantuski, czyli proteinowe placuszki :)

Mąka amarantusowa w połączeniu z odżywką proteinową od Kulturystyka.sklep.pl daje przepyszny efekt! Placuszki są niezwykle delikatne, mięciutkie, słodziutkie (dzięki białku), pięknie pachną wanilią, którą wyczujesz także podczas jedzenia. Amarantus ma to do siebie, że nadaje potrawom cudownego lekko orzechowego smaku. Pycha!



Składniki (6 placuszków):

Przygotowanie:
Połącz ze sobą jajko, mąkę amarantusową, białko i jogurt naturalny. Na patelni rozgrzej 1 łyżeczkę oleju. Nakładaj po 1 łyżce masy i smaż po 2-3 minuty z każdej strony. Podawaj polane syropem klonowym i posypane ziarenkami.

6 komentarzy:

  1. Chyba tylko nam amarantus przypomina nieco buraczany posmak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, nie tylko wam! ;) burak to pierwsze skojarzenie jakie mi przyszlo do glowy gdy poraz pierwszy go poczulam/sprobowalam. W mojej ocenie daleko mu do orzechowego posmaku.

      Usuń
    2. Każda osoba może mieć inne odczucia smakowe :) Mi jak najbardziej pachnie orzechem :) I z tego co czytałam nie jestem jedyna :P
      Może źle przygotowywałyście, albo po prostu w połączeniu z innymi składnikami powstał buraczany smak :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Próbowałyśmy wielu różnych produktów z amarantusa i według nas każdy miał ten charakterystyczny posmak ;) To nie jest tak, że nam on przez to nie smakuje, bo nauczyłyśmy się go tak łączyć, aby go trochę stłumić, ale po prostu zwyczajnie nie czujemy w nim smaku orzechów ;)

      Usuń
    4. Okej, rozumiem :) Czyli mamy orzecha i mamy buraka :D Może ktoś coś jeszcze dorzuci? :) Jestem ciekawa :)

      Usuń
  2. zdrowe i sycące placuszki na każdą porę dnia! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...