Mrożony jogurt bananowo-truskawkowy :)

15 kwietnia 2015

Początkowo zakładałam, że miał to być koktajl, ale banan był tylko mrożony, więc w ten sposób konsystencja naturalnie się sama zagęściła i powstało coś w rodzaju lodów. Koniec końców dobrze wyszło, nawet lepiej niż myślałam. Następnym razem dodam więcej proszku szpinakowego, aby jogurt bardziej zabarwić na zielono.



Składniki:
  • 1 duży mrożony banan
  • 150 g mrożonych truskawek
  • 1 łyżka syropu klonowego
  • 1 łyżka proszku szpinakowego (LYO FOOD)
  • ok. 300 ml mleka lub napoju roślinnego 

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki zmiksuj do uzyskania gładkiej konsystencji.


6 komentarzy

  1. Ten proszek szpinakowy jaki nadał smak?
    A tak w ogóle to mamy w swoich rękach książkę "Historia wewnętrzna" i zabieramy się za czytanie ale już wiemy, że obrazki są mistrzowskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był praktycznie niewyczuwalny - tak jak to podobnie jest przy dodaniu go (w świeżej wersji) do koktajlów :D Może większa ilość by coś więcej wniosła?.... Ale co tam smak :D Ważne witaminy no i zielony kolor, którego u mnie tutaj niestety zabrakło :D
      To super! Obrazki są genialne :D Treść jeszcze lepsza :) Dajcie znać jak przeczytacie, czy Wam się spodobała :)

      Usuń
  2. łoooo proszek szpinakowy?? ale cudo! czego to ludzie nie wymyślą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, ale ja jestem zacofana, nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak proszek szpinakowy ;D Całość wygląda (i pewnie smakuje) obłędnie, ja jestem ogromną fanką koktajli, jogurtów, smoothie itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam :D To nowy produkt, dopiero co zaczyna "istnieć" na rynku :) Spojrzałam na stronę LYO FOOD (gdzie można go dostać) i niestety jeszcze nie ma go w ofercie, ale na pewno w niedługim czasie powinien się pojawić :)

      Usuń