Zielony koktajl kokosowy + mleko kokosowe z Rossmanna :)

2 kwietnia 2015

Przepyszny i przesłodki zielony koktajl! Szpinak dodaję najcześciej do moich zielonych koktajli, bo jest bardzo delikatny i praktycznie niewyczuwalny. Dodatkowo recenzuję nowość w mojej kuchni, a mianowicie mleko kokosowe z puszki! Nadaje całemu napojowi delikatności i puszystości.



Składniki (2 porcje):
  • duża dojrzała gruszka
  • duży dojrzały banan
  • 200 ml mleka kokosowego
  • 200 ml wody
  • duża garść świeżego szpinaku

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki dokładnie zmiksować.



Mleko kokosowe, które użyłam pochodzi z Rossmanna z serii Ener Bio. Ma idealny skład, bez dodatku ulepszaczy i konserwantów. Pięknie pachnie. Ma przyjemny mocno kokosowy smak. Na górze puszki zbiera się mocno skoncentrowana, gęsta "śmietanka", pod którą skrywa się bardziej rzadsza "woda" koksowa. Po wymieszaniu całość przybiera normalnej konsystencji, nie za rzadkiej i nie za gęstej, w sam raz.  Jedyny minus tego mleka to jego barwa. Nie jest śnieżno białe, jak na kokos przystało, a lekko szare. Wiem, że wina leży po stronie opakowania, czyli puszki. Po otwarciu mleko od razu przelałam do szklanej butelki. 


A Wy, mieliście już styczność z tym mlekiem? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? 

6 komentarzy

  1. My też to mleko kupujemy najczęściej i ma rozsądną cenę ;) Próbowałaś z niego ubić kiedyś śmietanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam :P To moje pierwsze podejście do tego mleka :P Wykorzystałam je do koktajlu i śniadaniowych owsianek/jaglanek :)

      Usuń
    2. Bo właśnie tylko z tego mleka nam nie wychodzi śmietanka i zastanawiamy się czy to my coś źle robimy czy bardziej tu chodzi o skład ;)

      Usuń
    3. Z tego co się orientuję chodzi o skład... Gdzieś kiedyś czytałam, że jeśli mleko nie ma tych wszystkich polepszaczy (za sprawą których m.in ma jednorodną konsystencję), to śmietana się nie ubije, ale ja kiedyś muszę spróbować :P

      Ja to mleko bardzo lubię i ostatnio to chyba jedyne jakie kupuję ;)

      Usuń
    4. Czyli dobrze myślałyśmy ;) Dzięki za info :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń