Czekoladowe naleśniki owsiane :)

18 kwietnia 2016

Kiedy nachodzi Cię ochota na czekoladę zrób sobie naleśniki, czekoladowe! :) Dokładnie tak było ze mną, a że dawno nie jadłam naleśników, to właśnie je postanowiłam przyrządzić. Przepis jest bardzo prosty, a same wykonanie łatwe. Naleśniki nie stawiają oporu i bez problemu przewracają się na drugą stronę, także nie łamią się i nie przypalają. Czekoladowe naleśniki smakują bajecznie pysznie! Wyobraźcie sobie połączenie wysokiej jakości gorzkiego kakao z kremowym mlekiem kokosowym - po prostu pycha! Naleśniki nie tylko zaspokajają apetyt na słodkie, ale i poprawiają humor - w końcu są z czekolady!  Jeśli nie macie pomysłu na szybkie śniadanie bądź zdrowy deser bierzcie patelnię w ręce i do roboty!


Składniki:
Dodatki: jogurt naturalny, mały banan, kruszone ziarna kakao


Przygotowanie:
  1. Do miski przełóż wszystkie składniki (oprócz dodatków!) i wymieszaj dokładnie za pomocą łyżki. Ma powstać bezgrudkowa, półgęsta konsystencja. 
  2. Rozgrzej patelnie. Jeżeli chcesz możesz użyć odrobiny oleju, ja smażyłam na suchej powierzchni.
  3. Wylej porcję masy, rozprowadź po całej patelni i smaż z każdej strony po około pół minuty.
  4. Podawaj z ulubionymi dodatkami. Ja polałam gęstym jogurtem naturalnym, ułożyłam plasterki banana i posypałam ziarnami kakao. 

5 komentarzy

  1. Musiały smakować pysznie, a do tego bardzo podoba mi się ich kolor. Dawno już nie robiłam czekoladowych naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałe naleśniki :-) zjadłabym takie z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro Ty twierdzisz, że dawno nie jadłaś naleśników to my chyba całe wieki już ich nie robiłyśmy :D Teraz mamy ogromną ochotę na takie jak Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, takie naleśniki to bym Ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, dla mnie idealne! Jeszcze chyba nigdy nie jadłam czekoladowych naleśników :)

    OdpowiedzUsuń