Guacamole - pyszna pasta z awokado :)

3 kwietnia 2016

Opisywane wcześniej (TUTAJ) piramidki POPCROP zainspirowały mnie do stworzenia, po raz pierwszy guacamole. Awokado uwielbiam i mogłabym je jeść na prawdę bardzo często, a i tak mi się nie znudzi (np. w połączeniu z jajkiem czy pomidorem ). Moje guacamole to pasta ze zblendowanego awokado, z dodatkiem cebulki, pieprzu, soli, soku z cytryny oraz pomidora. Smakuje wyśmienicie! W połączeniu z piramidkami była jeszcze lepsze! Przyjemnie się ją jadło, maczając chrupiące trójkąciki w kremowej masie :)


Składniki
  • 1 dojrzałe awokado
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1 łyżka drobno posiekanej cebulki
  • 1/2 pomidora
  • sól himalajska
  • pieprz ziołowy i prawdziwy 
  • piramidki POPCROP - różne rodzaje

Przygotowanie:
  1. Awokado zblenduj z sokiem z cytryny na odpowiadającą Ci konsystencje. 
  2. Wymieszaj z pieprzem i solą oraz cebulą. 
  3. Dodaj pokrojonego w kostkę pomidorka i bardzo delikatnie zamieszaj.

4 komentarze

  1. Wygląda świetnie i na pewno super pasuje do tych piramidek:) Bardzo lubię guacamole,ale jeszcze bardziej lubię samo awokado, bez żadnych dodatków albo na kanapce z dodatkiem warzyw, ale nie wymieszane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często jemy podobne chrupacze z przeróżnymi dipami ale te pasty z awokado zawsze smakują nam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam już wiele podejśc do awokado, ale mnie w każdej postaci nie smakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Guacamole pierwsza klasa ! Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń