POPCROP - zdrowsza wersja przekąski :)

1 kwietnia 2016

POPCROP to naturalne i bardzo chrupiące piramidki, powstałe metodą ekstruzji ziarna w wysokiej temperaturze i przy wysokim ciśnieniu. Do ich wytworzenia nie używa się dodatku tłuszczu, dzięki czemu są lekkie, niskokaloryczne i łatwostrawne. Piramidki pozbawione są wszelkich dodatków chemicznych, konserwantów, aromatów, barwników. Stanowią ciekawą i smaczną propozycję przekąskową. Świetnie zastępują tradycyjne, smażone chipsy ziemniaczane. Mogą być spożywanie samodzielnie lub jako dodatek do kremowych past i dipów. Myślę, że każdy znajdzie swój własny sposób na ich wykorzystanie, choć solo smakują genialnie. Aktualnie w ofercie dostępne są cztery warianty smakowe, w tym dwa bezglutenowe oraz jedno ekologiczne. Poniżej krótka notka o trzech wariantach, które otrzymałam do recenzji.



PIRAMIDKI TRADYCYJNE - pełnoziarniste, zbożowe
pszenica * ryż * żyto * kasza gryczana biała * kasza gryczana prażona * sól morska

Bardzo chrupiące, z dominującym smakiem ryżu i kaszy gryczanej. Odpowiednio słone. Wśród tutaj prezentowanych odznaczają się największą zawartością błonnika.

Opakowanie (80 g) dostarcza:
energia: 294 kcal
tłuszcz: 1,4 g
węglowodany: 59,4 g
białko: 8,6 g
błonnik: 5,2 g



PIRAMIDKI KUKURYDZIANE 
kukurydza * ryż biały * ryż brązowy * sól morska

Mocno chrupiące, intensywnie kukurydziane, delikatnie słone, z nutką słodyczy. Wśród tutaj prezentowanych odznaczają się największą zawartością węglowodanów i najmniejszą zawartością błonnika. Są produktem bezglutenowym.

Opakowanie (80 g) dostarcza:
energia: 308 kcal 
tłuszcz: 0,9 g
węglowodany: 68 g
białko: 6,7 g
błonnik: 1,1 g



PIRAMIDKI BEZGLUTENOWE 
ryż biały * ryż brązowy * kasza gryczana biała * kasza gryczana prażona * kasza jaglana * sól morska

Wysoce chrupiące, bardziej ryżowo-gryczane aniżeli jaglane, z wyważoną ilością soli. Wśród tutaj prezentowanych odznaczają się największą zawartością białka i tłuszczu.

Opakowanie (80 g) dostarcza:
energia: 306 kcal 
tłuszcz: 2,1 g
węglowodany: 61 g
białko: 9,3 g
błonnik: 2,3 g


Podsumowanie
  • Wszystkie warianty bardzo mi smakowały, chyba nie mogłabym wybrać swojego faworyta. Także polecam Wam każdą paczuszkę z osobna. 
  • Piramidki POPCROP można zakupić w sklepach internetowych, ale także stacjonarnych jak np. Rossmann, Freshmarket, Netto. 
  • Próbowaliście już piramidek POPCROP? 

3 komentarze

  1. Jadłam wielozbożowe i bezglutenowe, dla mnie są mocno za słone niestety, ale moja mama bardzo je lubi :)
    A kukurydzianych nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie są słone, ale dla mnie w sam raz, mimo tego, że ja soli używam bardzo mało, czasami wcale.
      Moja Mama również bardzo je polubiła :)

      Usuń
  2. Jadłyśmy je z serkiem wiejskim i bardzo nam smakowały :D Idealne zamiast nachosów, zrobić tylko fajny dip i mamy genialną przekąskę podczas oglądania filmu :)

    OdpowiedzUsuń