Owsianka z musem owocowym dla dzieci :)

8 stycznia 2017

W tym poście opisywałam słodkie desery i musy owoce od Justorganic przeznaczone dla dzieci. Większość okazała się bardzo słodka, dlatego aby zminimalizować intensywną słodycz nie należy ich podawać jako samodzielną przekąskę, a np. w towarzystwie innych produktów, u mnie były to płatki owsiane. Tak oto powstała delikatna owsianka, odpowiednio słodka, bez mleka krowiego, pyszna i zdrowa 😋


Składniki (2 małe porcje lub jedna standardowa):

Przygotowanie:
  1. Płatki zmiel przez chwilę w malakserze, aby je rozdrobnić.
  2. Następnie przełóż do garnka, zalej wodą i gotuj do momentu uzyskania gęstej konsystencji. 
  3. Po ostygnięciu, kiedy będą delikatnie ciepłe wymieszaj je z mlekiem migdałowym w proszku. 
  4. Przełóż do miski i wmieszaj owocowe puree. 

10 komentarzy

  1. Ja zdecydowanie wolę gęste owsianki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta owsianka jest gęsta. Może chodzi Ci o taką, w której płatki wchłonęły cały płyn i cała masa jest po prostu zwarta ;P W takim razie ta owsianka taka nie jest :P

      Usuń
  2. Ciekawym dodatkiem musi być to mleko ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna na pogodę, którą mamy za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka budyniowa konsystencja bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepła owsianka to zdecydowanie to czego nam teraz potrzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda już dzieckiem nie jestem, ale zjadłabym chętnie taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A tam tylko dla dzieci, sama bym chętni zjadła :D

    OdpowiedzUsuń