Kokosowe produkty od Cocofina :)

3 kwietnia 2017

Można by napisać, że pomysł na powstanie marki Cocofina zrodził się z miłości do kokosów 💗 To właśnie ta roślina jest głównym surowcem do produkcji całego asortymentu Cocofina

Jeżeli tak jak ja - uwielbiacie kokosy i wszystko, co z nich powstaje to produkty Cocofina z pewnością zadowolą Wasze kubki smakowe. Najlepsze kokosy użyte w produkcji przekładają się na wysoką jakość gotowych produktów. A wśród nich wiele produktów dobrze znanych, jak olej kokosowy, woda kokosowa, chipsy kokosowe, a także tych bardziej intrygujących, jak ocet kokosowy czy masło. 

Poniżej krótki opis niektórych produktów, a już jutro pierwszy przepis z wykorzystaniem tych kokosowych pyszności 💖😍


Miałam już możliwość próbowania i stosowania nektaru kokosowego i byłam z niego bardzo zadowolona. Nektar od Cocofina jest organiczny i nierafinowany. Słodki i przepyszny syrop z kwiatu kokosa, którego konsystencja przypomina syrop klonowy. Świetny zastępnik cukru i innych substancji słodzących. Delikatnie kokosowy smak i idealna słodycz. 


Olej kokosowy w mojej kuchni używam dość często. Do pieczenia, smażenia czy lekkiego podsmażania. Najczęściej stosuję olej nierafinowany, czyli ten o przyjemnym aromacie kokosa, który wg mnie pasuje do wszystkiego i kompletnie nie przeszkadza mi jego smak w potrawach (także wytrawnych), choć uważam, że i tak nie czuć go na tyle, aby dawał wyraźnie o sobie znać. Ten poniżej to olej rafinowany, czyli pozbawiony smaku i zapachu kokosa, nad czym ubolewam 😢 Drugim minusem jest opakowanie, a dokładnie plastikowe pudełko. Zdecydowanie preferuję oleje w szklanych pojemnikach. Taki olej można stosować do gotowania, pieczenia, smażenia, a dzięki rafinacji nie poczujesz jego obecności (chodzi o kokosowe smaki). 


Ekologiczny, nierafinowany olej kokosowy, czyli taki jaki lubię najbardziej. Dodatkowo umieszczony w praktyczne saszetki, w których znajdziesz porcję, dokładnie 10 ml oleju. Jest to świetne rozwiązanie do kontrolowania ilości użytego oleju. 


Produkt bardzo dobrze mi znany, który od jakiegoś czasu zawsze znajduje się w mojej szafce. Są to organiczne, lekko opiekane, cienkie plasterki pochodzące z miąższu kokosa. Delikatne, chrupiące, intensywnie kokosowe. Pyszne jako samodzielna przekąska, ale także jako dodatek do śniadań, wypieków. 


Cztery smaki kokosowych batoników, których recenzja pojawi się w oddzielnym wpisie i będzie dostępna TUTAJ


Ty też uwielbiasz kokosowe smaki? 😍

5 komentarzy

  1. Gratuluję paczuszki :) Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejem nierafinowanym jestem zachwycona, batony bardzo mi smakowały (choć tego z ananasem nie jadłam - musi być genialny! :O) - świetnej jakości produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej kokosowy w saszetkach? To normalnie idealne rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co kokosowe jest dla mnie idealne. Uwielbiam! Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń