Proteinowe batony owsiane - bez daktyli! :)

3 stycznia 2018

Zazwyczaj przepisy na energetyczne kulki czy batony bazują w głównej mierze na daktylach. I kompletnie mi to nie przeszkadza, bo bardzo lubię ich słodką i klejącą strukturę. Aczkolwiek pomyślałam o wersji bez suszonych owoców. I tak oto powstały te oto batoniki, których skład to tylko 5 produktów. Mamy tu oczywiście białko w postaci wysokiej jakości białka wegańskiego od Siła Roślin, tłuszcz z masła orzechowego oraz węglowodany z płatków owsianych. 

Więcej o białku wegańskim tej marki pisałam TUTAJ



Składniki (6 batoników)

Przygotowanie:
  1. Płatki zmiel na mąkę lub użyj gotowej mąki owsianej. 
  2. Do miski przełóż wszystkie składniki i miksuj mikserem do uzyskania jednolitej konsystencji. Będzie dość mocno klejąca i przylegająca do mieszadeł.
  3. Następnie przełóż masę do wyłożonej papierem do pieczenia wybranej blaszki czy innego pojemnika i uformuj średniej grubości placek. 
  4. Wstaw na kilka godzin (najlepiej na noc) do lodówki, a następnie podziel na batoniki. 

6 komentarzy

  1. Wyglądają przepysznie, do tego podoba mi się ich skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kupne batony z białkiem wegańskim, więc te również by mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale super pomysł :) Muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To białko też jest pyszne z taką nutą owocową :) My zrobiłyśmy z niego brownie i ciasteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skusiły mnie już na insta i na pewno zrobię :)

    OdpowiedzUsuń