Najlepsze wegańskie muffinki - z samych zdrowych produktów! :)

7 kwietnia 2018

Wiecie, że gdy wyciągnęłam je z piekarnika, zobaczyłam jak wyglądają, a ponad to sprawdziłam ich środek to postanowiłam, że je wyrzucę, bo byłam pewna, że po prostu mi się nie udały, a ponad to nie wyglądają zbyt apetycznie 😭 I jak ja bym tego później żałowała.... Po tytule już wiecie - poniżej znajduje się przepis na najpyszniejsze muffinki w wersji wegańskiej! Smakują fenomenalnie! Może nie wyglądają pięknie, ale smak rekompensuje wszystko! Ponad to, pierwsza myśl dotycząca tego, że środek muffinek może być niewypieczony okazała się błędna, a ich niezwykle mięciutkie i puszyste wnętrze stało się atutem. Jest niczym pianka! Są słodziutkie, niezwykle delikatne i uzależniają 😂 Ja sama zjadłam od razu trzy sztuki! 😈 Muffinki dodatkowo wzbogaciłam roślinną odżywką białkową od Siła Roślin o smaku waniliowym. 



Składniki (12 sztuk):

Przygotowanie:
  1. Płatki z nasionami chia zmiel na drobną mączkę. Banana zmiksuj z mlekiem. 
  2. Wszystkie składniki przełóż do miski i dokładanie, energicznie wymieszaj za pomocą łyżki. 
  3. Następnie masę nakładaj po małej łyżce do każdej muffinki, kolejno wyłóż łyżeczkę dżemu, a następnie przykryj ponownie masą muffinkową. 
  4. Piecz w nagrzanym na 170*C piekarniku przez 30 minut. 

Dodatkowe informacje:
⟶ Jeżeli nie posiadasz mąki z lnu, zmiel nasiona siemienia lnianego wraz z płatkami i nasionami chia.
⟶ Płatki orkiszowe możesz zamienić na płatki owsiane albo na mąkę orkiszową/owsianą.


5 komentarzy