Truskawkowy budyń jaglany

26 lutego 2019

Ta kremowa masa widoczna na zdjęciu powinna być już wystarczająca, aby zachęcić Was do przygotowywania jaglanych wersji budyniu. Ja tym razem zrobiłam wariant owocowy, a dokładnie truskawkowy, który dodatkowo wzbogaciłam porcją masła orzechowego. 




Składniki (1 porcja):
  • 50 g kaszy jaglanej 
  • 125 ml wody 
  • 100 ml mleka
  • 1 łyżka masła orzechowego (użyłam Active od Primavika)
  • 175 g truskawek
  • 2 łyżki erytrytolu 

Przygotowanie:
  1. Kaszę przepłucz pod bieżącą wodą, następnie podpraż w rondelku, ciągle mieszając, przez 3 minuty. Następnie zalej 125 ml wody i gotuj ok. 15 minut, aż kasza wchłonie całą wodę. 
  2. Ugotowaną kaszę pozostaw pod przykryciem, aby doszła i lekko ostygła (to jest ok. 20 minut).
  3. Następnie dodaj pozostałe składniki i zmiksuj na gładką konsystencję. 
  4. Podałam z truskawkami, chipsami kokosowymi i syropem daktylowym

Wartości odżywcze bez dodatków:
energia: 486 kcal
białko: 22 g
tłuszcze: 14 g
węglowodany: 70 g
błonnik: 4 g

1 komentarz

  1. Matulu jak my przepadamy wręcz za taką kremową konsystencją <3

    OdpowiedzUsuń