Placek owsiany z prażonym jabłkiem :)

22 marca 2015

Lekka modyfikacja TEGO przepisu. Placki owsiane tak mi zasmakowały, że obecnie robię je bardzo często. Za każdym razem staram się coś zmienić, coś dodać, tak by wyszedł jeszcze smaczniejszy. Mąka poszła w odstawkę Teraz królują płatki owsiane!



Składniki:
  • 50 g płatków owsianych 
  • 1 miarka odżywki białkowej (u mnie waniliowa od kulturystyka.sklep.pl
  • 2 małe jajka
  • 1 łyżeczka kakao
  • 1 jabłko
  • 1 łyżeczka oleju (u mnie z awokado)
  • dodatki: dżem jagodowo - borówkowy bez cukru, domowje roboty oraz masło orzechowe crunchy 

Przygotowanie:
  1. Płatki zalej wrzącą wodą i odstaw na 10-15 minut do napęcznienia.
  2. Jabłko obierz i pokrój w kostkę. Upraż w garnku z niewielką ilością wody. 
  3. Namoczone płatki wymieszaj z pozostałymi składnikami. 
  4. Na patelni rozgrzej olej, wlej masę owsianą, zmniejsz ogień, na wierzchu ułóż prażone jabłka, przykryj pokrywką i smaż ok. 5 minut z każdej strony.
  5. Podawaj z ulubionymi dodatkami. 

4 komentarze

  1. chyba zaserwuję dzisiaj narzeczonemu, będzie w 7 niebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uważam, że wszelkie owsiane placki są najlepsze i często robię podobne, ale nigdy nie używałam odżywki białkowej. Wygląda super, a do tego pozazdrościłam Ci tego domowego dżemu jagodowo - borówkowego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Takim omletem można się spokojnie najeść :D A połączenie dżemu z masłem orzechowym jest strzałem w dziesiątkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniały placek, już mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń