czwartek, 13 kwietnia 2017

Fit pasta jajeczna na kanapkę :)

Nie pamiętam żebym kiedykolwiek robiła pastę jajeczną, więc chyba jej nie robiłam. Będąc w posiadaniu Jajowaru od Delimano postanowiłam zrobić coś właśnie na wzór pasty do kanapek, ale jak się okazało po fakcie może ona też posłużyć jako sałatka. Jest wyśmienita! Prosta, szybka w przygotowaniu, lekka i bardzo bardzo smaczna. Ze świeżym, chrupiącym pieczywem smakuje genialnie 😋


Składniki:
  • 3 jajka 
  • 1/2 papryki czerwonej 
  • 2 łyżki posiekanego szczypiorku
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego 
  • 1 łyżeczka musztardy 
  • sól himalajska do smaku 
  • pieprz ziołowy i czarny do smaku 
  • natka pietruszki opcjonalnie 

Przygotowanie:
  1. Jajka ugotuj na twardo. Użyłam w tym celu Jajowaru od Delimano
  2. W międzyczasie paprykę pokrój w drobną kostkę, szczypiorek posiekaj, przełóż do miski wraz z pozostałymi składnikami.
  3. Ugotowane jajka obierz i pozostaw do ostygnięcia. Następnie pokrój w drobną kostkę i dodaj do pozostałych składników. 
  4. Całość delikatnie wymieszaj, a przed podaniem możesz oprószyć natką pietruszki. 

3 komentarze:

  1. Z wyglądu trochę przypomina mi jajecznicę :P Za jajecznymi pastami nigdy nie przepadałam, ale nie wątpię w to, że Twoja jest smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam nigdy takiej wersji pasty jajecznej :D U mnie zawsze była klasyczna, ewentualnie z szynką lub pieczarkami i duszoną cebulką. Ale dawno nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...