Fit pasta jajeczna na kanapkę

13 kwietnia 2017

Nie pamiętam żebym kiedykolwiek robiła pastę jajeczną, więc chyba jej nie robiłam. Zatem postanowiłam zrobić coś właśnie na wzór pasty do kanapek, ale jak się okazało po fakcie może ona też posłużyć jako sałatka. Jest wyśmienita! Prosta, szybka w przygotowaniu, lekka i bardzo bardzo smaczna. Ze świeżym, chrupiącym pieczywem smakuje genialnie 😋



Składniki:
  • 3 jajka 
  • 1/2 papryki czerwonej 
  • 2 łyżki posiekanego szczypiorku
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego 
  • 1 łyżeczka musztardy 
  • sól do smaku 
  • pieprz ziołowy i czarny do smaku 
  • natka pietruszki opcjonalnie 

Przygotowanie:
  1. Jajka ugotuj na twardo.
  2. W międzyczasie paprykę pokrój w drobną kostkę, szczypiorek posiekaj, przełóż do miski wraz z pozostałymi składnikami.
  3. Ugotowane jajka obierz i pozostaw do ostygnięcia. Następnie pokrój w drobną kostkę i dodaj do pozostałych składników. 
  4. Całość delikatnie wymieszaj, a przed podaniem możesz oprószyć natką pietruszki. 

8 komentarzy

  1. Z wyglądu trochę przypomina mi jajecznicę :P Za jajecznymi pastami nigdy nie przepadałam, ale nie wątpię w to, że Twoja jest smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam nigdy takiej wersji pasty jajecznej :D U mnie zawsze była klasyczna, ewentualnie z szynką lub pieczarkami i duszoną cebulką. Ale dawno nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie grube kawałki :D Pychotka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jajka i dania z nich przygotowane ��Ten przepis bardzo przypadł mi do gustu. Pasta jest prosta w wykonaniu, nie potrzeba dużo składników, a jak smakuje �� ta pasta to istny sztos �� Cieszę się, że trafiłam na tego bloga, na pewno zajrzę tu po inne przepisy ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Cieszę się, że przepis przypadł Ci do gustu :)
      Dziękuję za komentarz i miłe słowa ;)

      Usuń
  5. dobra pasta dzisiaj robilam bede do niej wracac

    OdpowiedzUsuń