czwartek, 8 maja 2014

Pomarańczowo - kakaowy krem z awokado i Hażbyki :)

Podobny krem już robiłam - przepis znajdziecie tutaj :)
Tym razem proporcje były takie same, jednak dodałam jeszcze świeży sok z pomarańczy, a samą pomarańczę dodałam na wierzch mojej kanapki :) Wyszło obłędnie pysznie. Pomarańcza i czekolada to na prawdę smaczne połączenie. Polecam z Habżykami "siemię lniane i słonecznik" :)



Składniki:
- pół dojrzałego awokado
- 1 łyżeczka miodu
- 1 łyżeczka jogurtu naturalnego
- 1 łyżeczka kakao
- 1 łyżeczka świeżego soku z pomarańczy

Przygotowanie:
Wszystkie składniki blendujemy. Podajemy z kawałkiem pomarańczy na chrupiącym pieczywie, u mnie Habżyki naturalne :)

Habżyki naturalne zawierają, oprócz siemienia lnianego całe ziarna słonecznika, które można zobaczyć i wyczuć podczas chrupania. Nie mają dodatkowych przypraw tak jak pomidorowo-bazyliowe czy cebulowo-czosnkowe, dlatego można je dodawać do potraw słodkich :) Polecam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...