Pomarańczowo - kakaowy krem z awokado :)

8 maja 2014

Podobny krem już robiłam - przepis znajdziecie tutaj. Tym razem proporcje były takie same, jednak dodałam jeszcze świeży sok z pomarańczy oraz samą pomarańczę, którą ułożyłam na wierzchu mojej słodkiej kanapki. Wyszło obłędnie pysznie. Pomarańcza i czekolada to na prawdę smaczne połączenie. Polecam z Habżykami "siemię lniane i słonecznik".



Składniki:
  • pół dojrzałego awokado
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka kakao
  • 1 łyżeczka świeżego soku z pomarańczy

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki zblenduj. Pastę podawaj z kawałkiem pomarańczy na chrupiącym pieczywie, u mnie chlebki lniane.

Habżyki naturalne zawierają, oprócz siemienia lnianego całe ziarna słonecznika, które można zobaczyć i wyczuć podczas chrupania. Nie mają dodatkowych przypraw tak jak pomidorowo-bazyliowe czy cebulowo-czosnkowe, dlatego można je dodawać także do potraw słodkich. Polecam! 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz