Zdrowe zakupy spożywcze #1 :)

21 lutego 2017

Edena to sklep ze zdrową żywnością, w którym znajdziesz ogrom przeróżnych produktów - certyfikowanych jako ekologiczne, bezglutenowe, przeznaczone dla wegan, diabetyków, dzieci. Możesz się tu także zaopatrzyć w środki czystości i naturalne kosmetyki. Co zauważyłam i co bardzo mi się spodobało to szczegółowe opisy pod zamieszczonymi produktami. Poznasz kilka informacji na temat danego artykułu, jego właściwościach, zastosowaniu, pochodzeniu itp. 

Oferta produktów jest na prawdę bardzo bogata. Wiele rzeczy widziałam po raz pierwszy, były też takie, które znałam, ale były raczej ciężko dostępne. Wpadajcie na stronę sklepu, jestem pewna, że będziecie zadowoleni ze zrobionych tam zakupów 😄

Tymczasem zerknijcie, co ja wybrałam z tak szerokiej oferty. Standardowo spodziewajcie się przepisów z użyciem poniższych produktów ❤️


Nie korzystam z mąki pszennej w swojej kuchni, ale jeżeli chodzi o pszenną razową, z tak ogromnym typem to chętnie takową przygarniam. Najczęściej używam ją do przygotowywania spodu do pizzy, a że pizzy nie robię aż tak często, to mąka zazwyczaj starcza mi na dość długo. Tą postanowiłam wykorzystać do przygotowania naleśników razowych, więc przepis na pewno niedługo się pojawi. 


Jedne z moich ulubionych produktów w kuchni. Mleka roślinne używam ostatnio bardzo często, wręcz codziennie, do przygotowania porannej owsianki, jaglanki czy sporządzenia koktajlu. Mleczko kokosowe również świetnie nadaje się do tego typu dań, a jego intensywny, kokosowy smak jest przecudowny i nadaje genialnego smaku potrawom. 


Już dawno chciałam spróbować ten rodzaj kakao. Surowe już próbowałam, ale to dodatkowo nie zostało pozbawione tłuszczów. Przez co produkt smakuje nieco inaczej niż zwyczajne kakao, ale jest równie pyszne. Nadaje potrawom kremowości i oryginalnego, nieco innego czekoladowego smaku. Na zdjęciu widać jedynie grudki produktu, ale to tylko niewielka część masy, pozostała występuje w formie sypkiej. 


Kto nie lubi kaszy gryczanej?! Ja uwielbiam! Przez ostatni czas jadłam tylko niepaloną, więc czas najwyższy przypomnieć sobie ten wyrazisty palony smak tego zboża. 


Najlepsze produkty do przygotowania pysznych i zdrowych śniadań! Płatki owsiane i jaglane towarzyszą mi na co dzień, z kolei musli Kolumba znam równie dobrze, choć kupuję je sporadycznie, ale polecam po stokroć, jest pyszne! 



Coś nowego w mojej kuchni. Niby nic nadzwyczajnego, ale pomyślałam, że czas najwyższy przypomnieć sobie jak smakuje popcorn, którego nie jadłam "100 lat". Tutaj w wersji do samodzielnego przyrządzenia jak i do szybkiego przygotowania w mikrofalówce. 


Przyprawa curry i cynamon znajdują się codziennie w mojej diecie. Sypię gdzie popadnie 😂 Z kolei z cukrem waniliowym jestem dość oszczędna, ale czasami i również jego sypnę do jakiegoś słodkiego wypieku czy owsianki. Cynamon cejloński i curry właśnie tych marek polecam bardzo mocno - są to moim zdaniem najlepsze przyprawy! 


Miałam go jakiś czas temu. Sprawdził się idealnie do wszelkich słodkich dań, wypieków, śniadań czy domowej granoli. Pyszny smak, poręczna i praktyczna buteleczka - po prostu super! 


Jak morele to tylko te niesiarkowane, przede wszystkim zdrowsze i co istotne smaczniejsze. Ulubione plastry kokosowe - mega chrupiące, intensywnie kokosowe, znikają migiem. Orzechy nerkowca i słonecznik to dobre źródło tłuszczów i zawsze jakiś chrupiący element w miseczce z owsianką. Czasami wrzucam takie ziarna słonecznika na suchą patelnię, dodaję szczyptę soli i mam przepyszną, banalnie prostą przekąskę. 


Typowe chrupacze, czyli wafle kukurydziane, wielozbożowe i coś nowego, czyli krakersy z ryżu brązowego. Takie produkty zawsze dobrze mieć w szafce, na wypadek nagłej ochoty do pochrupania czegoś czy braku świeżego pieczywa, gdyby zachciało się kanapki. 



Nie będę się rozpisywać, gdyż osobny wpis z dokładną recenzją tych produktów jest dostępny pod tym LINKIEM


Ponownie nie będę się rozpisywać, gdyż osobny wpis z dokładną recenzją tych produktów jest dostępny pod tym LINKIEM


Co najbardziej przykuło Waszą uwagę? Jakie produkty już próbowaliście? 

5 komentarzy

  1. Super rzeczy! Czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo z tych przysmaków używam na co dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś słyszałam o tym sklepie ;) Wybrałaś fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz mąki pszennej wszystkie inne produkty też chętnie byśmy przygarnęły :-P chociaż czekoladę z pistacjami już mamy :-) też zdecydowałyśmy, że czas sobie przypomnieć smak popcornu :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego napoju migdałowego :) I te chipsy warzywne! Generalnie super zakupy :D

    OdpowiedzUsuń