Co jem w ciągu dnia #2 :)

9 grudnia 2017

Z lekkim opóźnieniem, ale dzielę się z Wami już moim drugim jadłospisem i pokażę co dobrego jadłam w ciągu dnia. Nieodzownie moim posiłkom na wynos towarzyszyły pudełka od Valira Polska (recenzja TUTAJ), które są niesamowite! Bardzo dobrej jakości, nie przepuszczają płynów, a dzięki torbie, w moim przypadku Satin utrzymują ciepło posiłków przez kilka godzin. Bardzo polecam, na pewno będziecie z nich zadowoleni.



ŚNIADANIE ⇨ Owsiany omlet czekoladowo-pomarańczowy 
Omlet smakował wyśmienicie. Uwielbiam połączenie czekolady z pomarańczą, więc taka kompozycja smakowa nie mogła się nie udać. Bazą omletu są płatki owsiane, jest wanilia, gorzka czekolada oraz oczywiście pomarańcza. Dokładny przepis znajdziesz TUTAJ.



II ŚNIADANIE ⇨ Miks orzechów 
Czasami jak nie mam pomysłu na drugie śniadanie, lekką przekąskę przed obiadem to komponuje sobie własnie taki miks orzechowy. Niekiedy dodaje jeszcze suszone owoce, ale tym razem omlet na śniadanie wystarczająco mnie osłodził, więc postawiłam tylko na chrupiące orzechy. Jak widać poniżej są to pekany oraz migdały i kilka nerkowców. 



OBIAD ⇨ Sałatka z kaszą jaglaną, jajkiem, papryką i awokado
Taka sałatka świetnie sprawdzi się jako danie nie wymagające podgrzania, ponieważ bardzo dobrze smakuje na zimno i w ogóle jest przygotowana do jedzenia na zimno. Oprócz składników wymienionych w opisie jest tam jeszcze kilka innych produktów, o których dowiecie TUTAJ, gdzie zamieściłam dokładny przepis. 



PODWIECZOREK ⇨ Jogurt naturalny z kiwi oraz granolą 
Prosty miks składników, który od czasu do czasu jem w formie podwieczorku czy deseru. Do jogurtu dodaję pokrojone w kawałki kiwi, a całość posypuję granolą. Poniżej wykorzystałam jeszcze resztki domowego dżemu truskawkowego. Użyta granola jest oznaczona jako "paleo", bez dodatku żadnych zbóż. Jest to połączenie ziaren, nasion, orzechów i owoców. 




KOLACJA ⇨ Pieczone warzywa
Nic oryginalnego, ale za to bardzo smacznego. Mamy tu miks pieczonych warzyw. Są to papryka, cukinia, brokuł, cebula, ziemniaki oraz bataty. Pieczone z dodatkiem oleju rzepakowego oraz oprószone solą i pieprzem. Jest to bardzo proste danie, które wymaga jedynie pokrojenia warzyw i wstawienia ich do piekarnika, a smak bardzo zadowalający. 



Na hasło: zdrowienajezyku uzyskasz kod rabatowy na zakup pojemników i innych produktów od Valira Polska 😊

11 komentarzy

  1. Widzę, że ostatnio pojawiła się u Ciebie kasza jaglana w wersji wytrawnej a nie na słodko tak jak lubisz i jesz najczęściej :) To świetny produkt, który na różne sposoby może świetnie smakować :)
    Omlecik przypomina mi ciasto ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, słuszne spostrzeżenie :*
      Można go jeść także w formie ciacha do kawy czy herbaty :D

      Usuń
  2. Najchętniej zjadłabym sałatkę obiadową w zestawieniu z warzywami z kolacji :) A do tego kiwi i granolę. Omlet też wygląda pysznie, ale pomarańczę zamieniłabym na jabłko lub banana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zachęcam, aby pozostać przy pomarańczy, bo to ona odgrywa tu główną rolę i nadaje omletowi pysznego smaku :)

      Usuń
    2. Nie lubię pomarańczy w wersji innej niż na surowo i z omletem kompletnie mi się nie łączy.

      Usuń
  3. Narobiłaś mi smaka na omlet! Dawno już nie jadłam :) Pyszności, szczególnie śniadanie i kolacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za połączeniem kiwi i nabiału (całe połączenie staje się dla mnie gorzkie), ale oprócz tego - wszystko z dzisiejszego menu wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mix orzechow,to bym pochlonela od razu :-). Omlet,to moj numer 1 :-). Czekam na przepis,na salatke. Wyglada nieziemsko!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omlet jest cudowny! :) Przepis na niego prawdopodobnie będzie we wtorek :)

      Usuń
  6. Byłybyśmy baardzo zadowolone z takiego zestawu jedzenia w ciągu dnia :) Możesz robić dla nas taki catering :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Omlety na słodko to coś, czego zdecydowanie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń